Koreai Odüsszeia – 15. rész, saját rész

Oké, ez a rész leginkább feldühített.

Szinte az összes ártatlan szereplő nagyon-nagyon rosszul jár, míg a többiek fürdenek az önelégültségben. Lehet, a vacak idő is ront a kedvemen, mert míg csak tocsogunk a szürke havazásban, valahogy nem sok kedve van az embernek máshoz, mint bekuckózni és szívmelengető dolgokat nézni és csinálni.

Habár a résznek megvannak a maga vicces kis epizódjai, Nyár tündér, Bu Ja és a Jég tábornok szerintem igazságtalanul rossz helyzetbe kerül. Pedig ők aztán igazán cukik voltak eddig. Most meg ágyútöltelék lett belőlük.

Ráadásul kezd egy picit sok lenni a limbó hintó is, amiről már korábban beszéltem. A folytonos jön a gonosz szellem, megszáll valakit, megy a gonosz szellem, ilyen-olyan formában dolog. 5 rész van hátra. Igazán kíváncsi vagyok, hogy ez végig fog-e kísérni minket, vagy a Hong testvérek végre adnak nekünk egy nagyobb ívű történetet is? Vagy továbbra is szöcske ugrásokkal megy majd a történet mesélés, epizódonként megszakítva egy-egy történetszál lendületét?

A végén persze megint van egy elég nagy sorsfordító pillanat, amit már szintén megszokhattunk, de meglátjuk, hogy ebből is mi lesz.

Reméljük, hamarosan kisüt a nap. A valóságban és a sorozat egén is.

Szép napot nektek!

Online 15. rész

Felirat 15. rész

Koreai Odüsszeia – 15. rész, saját rész” bejegyzéshez 8ozzászólás

  1. Kedves Perszephone! Köszönöm a fordítást. Lehet, hogy a Te kedvedet valóban a kellemetlen, nyirkos időjárás vette el, mert nekem kifejezetten tetszett ez a rész. Volt benne igazi szerelmes érzelem, bús fájdalom, és egy jónak ígérkező fordulat a végére. Végül is a démonaiknak is meg kell küzdeni a saját “démonaikkal”, ha istenséggé akarnak válni, vagy el szeretnék érni a vágyaikat. Persze a kissé feleslegesnek tűnő csűrés-csavarásban benne lehet a szokásos koreai sztori-gyártási ösztön is, hogy tegyünk a tervezetthez még egy-két részt, hadd örüljön a néző, hogy láthatja még egy ideig a szereplőket, akkor is, ha már belassult a történet. Szóval, ezer köszönet! Reméljük az időjárás is lassan tavaszba hajló lesz már! Üdv, Norisz

    Kedvelés

  2. Kedves Perszephone!
    Először is szeretném megköszönni a munkádat. Ezt a ordítást éppúgy, mint a többit. Nagyon melléfogtam mostanság a doramákkal (pl. Vízisten), de ezt imádom, és nagyon vártam! LSG már a Gu Family Book óta az egyik kedvencem. Nekem tetszik az alakítása, végre nem az a séma, amit mindig hoz. Cha Seung-Won alakítása pedig parádés! Oscart neki! Még a You are all sourranded-ben láttam őket együtt, bár ott nem lopta magát a szívembe. De a színészi játéknak az az elképesztő széles skálája, amit itt mutat, szenzációs. A mellékszereplőket is nagyon szeretem, különösen Bu-Ja-t. Főhősnőnkkel nem igazán tudok azonosulni, nekem egyre inkább csak amolyan “sodródik az árral” karakter. Ne vessetek meg érte, de nekem ebben a részben tetszett leginkább, amikor nem volt önmaga.😜 És egyedül a fojtogatós jelenetben láttam igazi szenvedélyt kettőjük között. Valahogy nincs meg köztük a kémai szerintem. (Összehasonlításképp ajánlom a Gu Family Book csókjelenetét. Ott majdnem kigyulladt az erdő! 😅)
    Ettől függetlenül nagyon várom az új részt és sajnálom, hogy mindjárt vége… Apropó! Nem tudom hogy lesz lezárva, happy end-del, vagy sem, de engem eléggé elgondolkodtatott a két főszereplő sorsa. Mert ugye Sam Jang halandó, míg Son Oh Gong egy halhatatlan isten. Nem öregszik, nem változik…ebből mi lesz?! 😲

    Kedvelés

    1. Jó kérdés! Szerintem mind a fejünket vakarjuk, hogy mi lesz a vége. A Hong nővérek nem szoktak tragédiát írni, de volt már példa, hogy azért nem is mindent úgy zártak le, amire számított a néző. Szóval, majd meglátjuk 2 héten belül, mi is lesz a vége. Addig is jó szórakozást!

      Kedvelés

Hozzászólás