Koreai Odüsszeia – 16. rész, saját felirat

Oké, elég érdekes ponthoz értünk, ahol látszólag Ma Wangnak, a disznónak, a papnőnek teljesen elment az esze. Van, akit félig-meddig értek, van, akit alig.

De, az elejéről kezdve, természetesen ez a rész is nyugodtan kezdődik, még, ha egy kis ágy birkózás is az ára. Persze, ez még mindig nem az, amire keresztanyus vár, de mit lehet tenni? Elvégre még 4 rész hátra van.

Míg a múlt, Sam Jang sorsa egyre világosabbá válik, van, ami újabb zavart pillantgatásokra ad okot. Jelen pillanatban egy gyerek, akinek a kilétére a legjobb szándékkal is csak találgatni lehet egy darabig. Nagyon nem értem, hogy mi volt a célja annak, hogy behoztak a képbe egy hús-vér gyereket, de lehet, valaki nálam okosabb ezt jobban átlátja. Viszont tényleg Ma Wang reakciói a legjobbak az egész sorozatban.

Mellékes, de megint egy magyar vonatkozás… féle. Amikor Ma Wang makaront visz a mennyei ügynöknek, a doboz nagyon hasonlít arra, amibe a pesti Chez Dodóban csomagolják a makaront (isteni, nagyon finom makaronok kaphatók ott, a Bazilika melletti kis utcában). A forma és színvilág egy az egyben ugyanaz. … Nem tudom, de én még ennek is tudok örülni, ha egy koreai sorozatban látom.

Viszont a rész vége nem ad okot semmi örömködésre. Látszik, hogy Sam Jang és Oh Gong is tisztában van vele, hogy nagy esély van arra, hogy tragédiával végződik a szerelmük, mégis szívet tépően úgy tesznek, mintha mindketten elhinnék, hogy az egész még jól is véget érhet. Amitől persze mind a két karakter egy kicsit még közelebb kerül a szívünkhöz.

Nem akarok többet elárulni, hisz oly közel már a vég…

Online 16. rész

Felirat 16. rész 

 

Koreai Odüsszeia – 16. rész, saját felirat” bejegyzéshez 8ozzászólás

  1. Szia! Köszönöm szépen a fordítást! Ezt a gyerek-dolgot én sem értettem. Talán azért kellett, hogy láthassuk, Ma Wang hogy tud lemenni idiótába egy baba kedvéért.😁 Mindenesetre én imádtam! Viszont egyre tragikusabbnak tűnik a végkifejlet. Remélem Son Oh Gong ismét kitalál valamit, ahogy eddig is, az olyan helyzetekben, ahonnan látszólag nem volt menekvés. Ettől függetlenül egy kis romantika (olyan igazi) már nagyon hiányzik nekem! Remélem nem kell rá várni az utolsó részig… 😉

    Kedvelés

  2. Köszönöm szépen a mostani részeket is. (Csak most jutottam hozzá, gyorsan egyben ledaráltam, és most emésztem).
    Engem is kiakasztott ez a két rész, de más miatt. Vagyis ez az eleve elrendelés, sorsszerűség, menny akarata, mindegy minek nevezzük, hát ez felmérgelt, de nagyon.
    Igen, tudjuk csak játékszerek vagyunk az istenek kezében, de akkor is…..ez akkora szívás.
    A másik, kissé vidámabb dolog. Tudják, sejtik, érzik, hogy nem biztos a happy and számukra, sőt a szörnyű vég nagyon közel van, akkor könyörgöm, hálják el már azt az első éjszakát!!!! (Keresztanyus is jobban aludna :))
    Az a titokzatos gyerek: abszolut semmi sejtésem, de az igaz, hogy jól összezavartak vele. (Lehet, csak Ma Vang újabb átverése, mert csak így tudták a papnőt továbbra is a sorozatban tartani.)
    Most még jobban azt gondolom, hogy a Nagy Bölcsnek terve van. …..és nem fog, nem akar az istenek játékszere lenni.
    Egy gondolat:
    1. A papnő el akarja pusztítani a professzort bosszúból
    2. A professzornak köze van, vagy éppen ő okozza a világvégét.
    ……tehát a papnő lesz a segítség, hogy ne teljesedjen be a halálharang jóslata. Megint oda jutottam, hogy ő lesz a történetben valamiképpen a katalizátor.
    Nos már csak négy rész van. Meglátjuk.

    Kedvelés

Hozzászólás