Black – 15. rész, saját felirat

Nem tudom, ki, hogy van vele, de voltak azok a pár évvel (évtizeddel) ezelőtti Agatha Christie filmek, ahol mindig összeültek a szereplők és Poirot szépen levezette, ki és miért a gyilkos. Na, ennek a résznek pont ilyen feelingje van, miközben kapunk néhány jó nagy tockost Meglepetés falváról, hogy tátva marad a szánk.

Bár megvoltak ennek a sorinak is eddig a maga szépséghibái, azt nem lehet mondani, hogy nem tartja fenn az érdeklődést végig. Jó, jó, ha mondjuk gyorsabban haladnék, még izgisebb lehetne, de tekintsetek erre úgy, hogy edzem mindenkinek a memóriáját 🙂

Lassan tényleg összeáll a kép, hogy ki is állt az összes gyilkosság hátterében, mi volt az ok és, hogy Leo miként is kapcsolódik az egész történethez. Szóval innentől az a kérdés, hogy a befejező 3 rész miről fog szólni? Persze a logikus válasz, hogy a szerelmi szálat varrják el és meglátjuk, hogy Pokol, vagy Menny lesz kissé steril szerelmes párunk jussa. Mert meg kell vallani, nem hiszem, hogy sokakban gyulladt fel a láng szerelmüket látva. De lássuk be, megvan a humor faktor, mikor Korea egyik legdögösebb pasija egy postaládán próbálja gyakorolni a csókolózás művészetét 🙂 és azt hiszem, a fagyis jelenet után másként fogok már tekinteni arra az édes, nyári nyalatra is 🙂

Viszont a rész második felétől kezdve már korántsem lesz kedvünk annyit nevetni. Nos, igen, Fekete az Fekete.

Jó szórakozást! Folyt. köv.

15. rész online

15. rész felirat

 

 

Black – 15. rész, saját felirat” bejegyzéshez 6ozzászólás

  1. Kedves Perszephone!
    Amikor elolvastam a beharangozódat rájöttem, hogy ez hiányzott nekem.
    Köszönöm a 15. részt. 🙂
    Szép hétvégét és szép nyarat! Üdv: Ili

    Kedvelés

  2. Kedves Perszephone!
    Nagyon köszönöm a 15. rész feliratát! 🙂
    Az utolsó részeket összevárom és majd egyben végig maratonozom, de azért a rész összefoglalóját elolvastam, mert nekem is nagyon hiányzott 😉
    Kellemes hétvégét!!!

    Kedvelés

  3. Helló!
    Csak érdeklődni szeretnék, hogy várható-e a maradék pár rész? Már 2x újra néztem, hogy ne felejtsem el, hogy ki kicsoda és ki kivel van:) Köszi előre is a választ!

    Kedvelés

  4. Tudom, örök hálával kell tartoznunk azért, hogy lefordítotok nekünk filmeket. Valóban ezért nagyon hálásak is vagyunk (vagyok). De, viszont, azonban (és tsai), nem érzed azt, hogy amikor elkezded, tudom tök ingyen, és merő szívjóságból megosztani ezeket tudatlan, nyelveket sem beszélő emberekkel, akkor némi felelősséggel is tartozol? Nem számonkérés ez, csak kérdés. Ha nem akarod folytatni, elég ha értesítesz bennünket erről és tudomásul vesszük. Nem dőlünk a kardunkba, nem átkozunk el. Most viszont picit mérges vagyok. Az is lehet, hogy valami nagggyon fontos dolog jött közbe, de kb lehet tudni (és közölni), pl így: emberek 2017. decemberéig előreláthatóan nem tudom fordítani a filmet! Üdvözlettel

    Kedvelés

    1. Anna, totál igazad van, de… olvasd el számtalan bejegyzésem, ahol megírtam, sosem hagyok semmit befejezetlenül. Nem ígérek, mert igen, a napjaim fullosak év eleje óta, és igen, el tudom képzelni, hogy mennyire idegtépő lehet várni. Nem várok tömjénfüstöt 🙂 Örülök, hogy van eggyel több, amiben valaki örömét lelheti, ha úgy érzi. És igen, ahogy írtad, önkéntes, tehát fordítok, ahogy tudok és teszem úgy, hogy közben lemondok néhány személyes programot, mert vállaltam és tartom. Ahogy kész a Black – novemberben – lassan majd átnyargalok a Geum Bire, míg minden sorinak vége lesz, amibe belevágtam egy aktívabb időszakomban. Utána mi lesz? Jó kérdés. De válasz idén már nem fog jönni rá 🙂

      Kedvelés

Hozzászólás