Meghajlás és Csók – film

1.5 éve felhagytam a fordítással, mert az életem olyan fordulatot vett, hogy nem maradt benne időre erre az amúgy nagyon hálás tevékenységre.

Tettem ígéreteket, amiket sajnos nem tartottam meg, de úgy látszik, hogy az élet tényleg tele van váratlan fordulatokkal. Ilyen az idei év is, mikor szinte mind otthon ülünk, hogy segítsük a karantén helyzetben az egészségügyben és a szolgáltató ipar más területein még mindig helyt állni kénytelen honfitársainkat, hogy csökkentsük, amíg lehet a megbetegedések számát.

Így teszek én is, ami persze a munka és az otthoni edzés mellett még mindig sok szabadidőt hagy nekem napi szinten. Bár drámákat sem néztem az elmúlt 1.5 évben, csak ezzel nem tölteném az időmet, így kicsit most, átmenetileg visszatértem 🙂 Megpróbálom befejezni az Oh, My Geum Bi sorozatot, amit úgy látom, hogy végül más nem folytatott és épp, amit a kedvem tart, ha úgy látom, hogy más azt már nem tervezte be.

Mindannyiunk érdekében remélem, hogy gyorsan túl leszünk ezen az időszakon néhány jó filmmel.

A mostani egy régebbi japán manga élő szereplő film változata.

Eredeti címen: Make a Bow and Kiss

A közkedvelt iskolai romantikus témakörből jön. A másodéves Mikami, vonzódni kezd a harmadéves Kishimotóhoz, aki jelenleg az íjász csapat kapitánya. A fiú nem tudja jól kifejezni az érzéseit, mégis, ahogy annak lennie kell, kialakul a szerelmi szál.

A történet kedves, szívet melengető és persze hagy maga után kívánni valót, hiszen másfél órába egy teljes manga minden történetszálát lehetetlen beleszőni, de remélem, egy vasárnap délutánra így is kellemes szórakozás lesz.

Indavideó

Videa

Felirat

 

Meghajlás és Csók – film” bejegyzéshez 3ozzászólás

  1. Kedves Perszephone83!
    Nagyon örülök, hogy visszatértél a fordításhoz, annak különösen, hogy befejezed a Oh My Geum Bi-t is. A film fordítását is köszönöm, bár japán filmet nem sokat láttam.
    Jó munkát a fordításhoz, kellemes időtöltést, üdv.: Marcsi

    Kedvelés

Hozzászólás